7 zásad bezpečného nákupu na pobočkách Woodcote

Ako nakupovať na pobočkách od 15.2. do 21.2.2021

Na základe uznesenia vlády SR zo dňa 31.12. 2020 všetky pobočky WOODCOTE v čase od 15.2. do 21.2.2021 fungujú ako výdajné miesta pre telefonické alebo online objednávky. Pozrite sa, ako sa líši systém nákupu pre veľkoobchodných a maloobchodných zákazníkov.

  1. Veľkoobchodní zákazníci

Pri dodržaní našich 7 zásad bezpečného nákupu na pobočkách (viď nižšie), môžu veľkoobchodní zákazníci nakupovať bez obmedzenia. Prosíme pokiaľ možno o objednávky vopred prostredníctvom telefónu alebo mailu.

  1. Maloobchodní zákazníci

Maloobchodní zákazníci môžu využiť objednanie materiálu po telefóne alebo cez mail a pri potvrdení objednávky si s našim personálom dohodnú čas odberu. Tovar si potom vyzdvihnú priamo na predajni - preferujeme platby kartou.

 

Celé znenie

V nadväznosti na týkajúce sa aktuálnych hygienických opatrení, si Vás touto cestou dovoľujeme informovať o sprísnení opatrení pre niektoré okresy a to odo dňa 11.1.2021.

Súčasne od 19.12.2020 sú na základe Vyhlášky Úradu verejného zdravotníctva SR naše pobočky otvorené len pre veľkoobchodný predaj. Pre maloobchodný predaj sú pobočky zatvorené, umožnený je len výdaj tovaru objednaného na diaľku (prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, najmä využitím webu, elektronickej pošty alebo telefónu).

7 zásad:

  1. V celom nitrianskom okrese je sprísnený zákaz vychádzania. Pre osoby vstupujúca do výdajných miest maloobchodných prevádzok alebo výdajných miest internetových obchodov je povinnosť preukázať sa výsledkom negatívneho RT-PCR testu na ochorenie COVID-19 nie starším ako 7 dní alebo negatívnym výsledkom antigénového testu na ochorenie COVID-19 nie starším ako 7 dní (osobám, ktoré prekonali ochorenie postačuje potvrdenie od lekára nie staršie ako 3 mesiace).

  2. Vstup a pobyt v prevádzke je možný len s prekrytými hornými dýchacími cestami (napríklad rúško, šál, šatka, atď.). Pri vchode do prevádzky si aplikujte dezinfekciu na ruky alebo použite jednorazové rukavice, ktoré sa nachádzajú pri vchode do prevádzky,

  3. V rade dodržujte odstup minimálne 2 metre,

  4. Na pobočke môže byť naraz iba obmedzený počet ľudí.

  5. Do prevádzky je umožnený vstup osôb tak, aby sa v jednom okamihu neprekročila koncentrácia: jeden nakupujúci na 25 m2 z predajnej plochy prevádzky. Uvedené neplatí pre výdaj tovaru zakúpeného na diaľku, kedy je potrebné, aby v miestnosti, kde sa tovar vydáva, bol naraz iba jeden zákazník.

  6. Uprednostňujeme bezhotovostné transakcie a platby cez platobné terminály. Pokiaľ môžete, využite možnosť platby online vopred.

  7. V záujme všeobecnej bezpečnosti odporúčame možnosť nákupu na diaľku cez telefón, sms, mail.

Ďakujeme. Spolu to zvládneme.