Majme dobrý rok a zoberme priamo čohokoľvek covid-19 alebo akékoľvek ekonomické výzvy prinesú.

Musíme zostať úplne zameraní na zákazníka zabezpečením:

  • Rozhodovanie prebieha v regiónoch a pobočkách s cieľom zabezpečiť najlepší zákaznícky servis
  • Prejdenie extra vzdialenosti (míľu) na podporu našich zákazníkov
  • Udržiavanie zákazníkov vďaka vynikajúcim znalostiam o produktoch, včasnému servisu a zisťovanie spätnej väzby
  • Dostupnosť produktov a expresné doručenie je niečo, čo by sa malo týkať všetkých pobočiek
  • Marže sú pod tlakom a jediná vec, ktorá umožňuje zákazníkom platiť viac, je vynikajúci zákaznícky servis
  • Poznať našich zákazníkov veľmi dobre, takže sme na najvyššej úrovni, aby sme dostali ich platby
  • Udržanie vedúceho postavenia na trhu v suchej výstavbe a s izolačnými systémami je nesmierne dôležité
  • Riadenie vylepšeného sortimentu dreva a najlepšie miestne ponuky dreva
  • Získavanie nových zákazníkov vyhrávaním stretu s konkurenciou
  • Zásobovanie každého staveniska bez ohľadu na jeho veľkosť
  • Expresná služba pre Facility managers, pretože opravy a údržba sú stále dôležité
  • Získanie celkového trhového podielu bude výsledkom vašej usilovnej práce, odhodlania čo najlepšieho miestneho zákazníckeho servisu

S cieľom zlepšiť osobný výkon každého zamestnanca sme zapojili Karin Kniez, aby sme sa inšpirovali vzdelávaním a rastom ako jednotlivci poskytovaním školení online. Vyžadujeme od každého zamestnanca aby sa zúčastnil na školeniach, pretože sa vždy môžeme niečo naučiť alebo pripomenúť, čo môžeme robiť lepšie. Keby každý mohol zlepšiť svoju výkonnosť o 5 až 20%, získali by sme podiel na trhu, zlepšili naše výsledky a poskytovali ešte lepšie služby zákazníkom, čím by sme zaistili budúcnosť každého bez ohľadu na hospodársku situáciu.

Investujeme do nášho tímu!

Ak by sa podmienky na trhu zhoršili o 10% alebo 20%, nemáme zámer zredukovať členov nášho tímu, pretože sme v tom dlhodobo. Náš plán by zahŕňal zrušenie nadčasov, skrátenie pracovného času, ale stále udržiavanie najvyššej úrovne služieb zákazníkom. Pokiaľ neexistuje osoba s veľmi zlým osobným výkonom.

Všetky stretnutia s dodávateľmi našich štvrťročných požiadaviek pokračujú videokonferenciami. S našimi dodávateľmi sa stretávame na našich pobočkách spolu so zákazníkmi alebo na stavbách. Náš slogan „Sila v partnerstve“ znamená, že Woodcote / BEK / KVIP sú pre našich dodávateľov najlepšou cestou na trhu; a náš vzťah s našimi zákazníkmi je založený na službe, dôvere a lojalite. Spolupracujte s vašimi dodávateľmi vo všetkých odvetviach, pretože sme váženými partnermi.

Vo finančnom roku do 31. júla 2020 boli výsledky v oboch krajinách prinajmenšom zmiešané. V top 20% našich pobočiek boli neuveriteľné výkony; uspokojivé výkony v 60% a slabé výkony v 20%. Musíme sa všetci pozrieť na naše vlastné individuálne výsledky ako to prispelo k vašej pobočke, čo môžeme urobiť pre každý ďalší mesiac a roky lepšie.

Predaj na Slovensku vzrástol na 78MEUR a Česká republika na 2,5BNCZK, čo predstavovalo 2% nárast, ktorý je podľa nášho názoru mierne pod trhom. Napodiv výsledky post covid boli prijateľné. Rok sme zakončili veľmi nízkou úrovňou finančného dlhu, žiadnym finančným leasingom a zdravou súvahou, náš zisk sa však znížil v dôsledku klesajúcich marží a relatívne vysokých nákladov na pracovnú silu.

Máme skvelú prácu pri integrácii KVIP do našich pobočiek BEK a Woodcote na Slovensku. Vo väčších pobočkách v Českej republike pomaly zavedieme PG 12 a prenájom náradia.

Ako spoločnosť musíme mať na pamäti skutočnosť, že sa musíme naučiť žiť s týmto vírusom covid; chrániť našich ľudí a našich zákazníkov. Nie je sa čoho báť ale musíme si udržiavať našu vzdialenosť, zdržať sa trasenia rúk a objatia (používajte päsťový pozdrav), rešpektovať vzájomný zdravotný stav. Eskalácia vírusu bude mať za následok zatvorenie škôl atď., Čo znamená, že budeme musieť opäť podporovať tých, ktorí sa starajú o deti. Uistite sa, že vaša pobočka je úplne pripravená so všetkými ochrannými prostriedkami

Máme skvelú príležitosť na rozvoj nášho podnikania v oboch krajinách. Teším sa na nasledujúci finančný rok s optimizmom, že sme pripravení a schopní profitovať z rastu našej firmy bez ohľadu na hospodársku situáciu.

 

Ďakujem všetkým za váš cenný príspevok.

Za vedenie WOODCOTE,

Neville Parry, Martin Zavacký a Marek Hlinecký